texashuntingforum.com logo
Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
Northern Pintail, eastTXhunter22, txsfshn, NK06, Nrlf
67229 Registered Users
Top Posters(All Time)
dogcatcher 103,983
bill oxner 72,878
stxranchman 56,396
SnakeWrangler 53,374
RKHarm24 44,585
rifleman 44,451
BMD 41,091
Gravytrain 39,236
Facebook
Forum Statistics
Forums45
Topics435,010
Posts6,543,147
Members67,229
Most Online19,184
Feb 5th, 2020
Print Thread
RAPTORTRICKS?? #8001857 10/07/20 10:19 PM
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
D
dlrz71 Online Content OP
THF Celebrity
OP Online Content
THF Celebrity
D
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
I have used the regular fix blade Slick tricks for years and have always served me well. Has anyone used the Raptortricks? Curious to see if any better than the fixed due to large cutting diameter.

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: dlrz71] #8002330 10/08/20 06:48 AM
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
S
sqiggy Offline
Veteran Tracker
Offline
Veteran Tracker
S
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
If that is the MH, ain’t worth a crap.

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: sqiggy] #8008117 10/13/20 12:56 PM
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
D
dlrz71 Online Content OP
THF Celebrity
OP Online Content
THF Celebrity
D
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
Originally Posted by sqiggy
If that is the MH, ain’t worth a crap.


Good to know LOL rofl up

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: dlrz71] #8011995 10/16/20 03:49 AM
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
S
sqiggy Offline
Veteran Tracker
Offline
Veteran Tracker
S
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
Originally Posted by dlrz71
Originally Posted by sqiggy
If that is the MH, ain’t worth a crap.


Good to know LOL rofl up

Well, you asked.
Shot 2 animals with them and will gladly give you the 3rd broadhead if you want it. Will never shoot those again.

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: sqiggy] #8012169 10/16/20 12:28 PM
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
D
dlrz71 Online Content OP
THF Celebrity
OP Online Content
THF Celebrity
D
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
Originally Posted by sqiggy
Originally Posted by dlrz71
Originally Posted by sqiggy
If that is the MH, ain’t worth a crap.


Good to know LOL rofl up

Well, you asked.
Shot 2 animals with them and will gladly give you the 3rd broadhead if you want it. Will never shoot those again.


Care to elaborate? Might help someone else that has seen these and were interested in them.

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: dlrz71] #8012378 10/16/20 02:47 PM
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
S
sqiggy Offline
Veteran Tracker
Offline
Veteran Tracker
S
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
Originally Posted by dlrz71
Originally Posted by sqiggy
Originally Posted by dlrz71
Originally Posted by sqiggy
If that is the MH, ain’t worth a crap.


Good to know LOL rofl up

Well, you asked.
Shot 2 animals with them and will gladly give you the 3rd broadhead if you want it. Will never shoot those again.


Care to elaborate? Might help someone else that has seen these and were interested in them.

Shot a 9pt at point blank range, 6 yards. He was quartered away, just perfect. Should had been a heart shot. I hit the top of a rib and that’s as far as it went.
I tried again on a hog that I slipped up on. Had hog broadside at maybe 10 yards. Perfect heart shot. Hog ran in a 20ft half circle and dropped dead. She was about 100lbs. No pass thru and entry hole looked like a 22 bullet hole which told me the blades did not open on impact. Even with a heart shot, no blood whatsoever.
Two heads, poor results, no need to try the 3rd.
Been playing with some other mechanicals, shot a swhacker on a 110lb hog, lung shot, no pass thru, hog ran about 40 yards and piled up. Blood trail was ok, but not impressive. Entry was no where a 2 inch cut. Not really impressed.
Shot a 150+ boar hog with Nap Spitfire. 20 yard heart shot. Blood trail was almost immediate and a lot of it. Ran about 30 yards and had a good 2 inch cut at entry. No pass thru but got very good penetration for that size of pig.
Hope to try out some others later on.
I also tried out a G5 fixed head. Shot 2 hogs, recovered none. First one, hardly any blood trail. Second one had decent blood trail, but ended up running in some thick stuff where I was crawling on my hands and knees. Probably would have found it but with no where to run or climb, I said nah, ain’t gonna do it cause there was about 10 more that ran with it and they were all pretty good sized.

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: dlrz71] #8014292 10/18/20 04:11 AM
Joined: Oct 2011
Posts: 1,813
B
Bowhunt Only Offline
Pro Tracker
Offline
Pro Tracker
B
Joined: Oct 2011
Posts: 1,813
I've used 125 grain slick tricks for years also. They've never done me wrong. I've used them in Alaska, Africa, and all over the US. But I haven't tried the expandable raptortricks and sounds like I won't!

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: Bowhunt Only] #8014332 10/18/20 07:04 AM
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
S
sqiggy Offline
Veteran Tracker
Offline
Veteran Tracker
S
Joined: Jul 2009
Posts: 2,196
I have a 4 blade slick trick that I have yet to try. Could have shot a pig on the last hunt I went on, but it was only a 30 lb’er. Really want something in the 100+lb range.

Re: RAPTORTRICKS?? [Re: dlrz71] #8016240 Yesterday at 12:28 AM
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
D
dlrz71 Online Content OP
THF Celebrity
OP Online Content
THF Celebrity
D
Joined: Oct 2007
Posts: 11,089
Thanks for the updated info. That is why I am hesitant to try expandables.

Previous Thread
Index
Next Thread

© 2004-2019 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.3