texashuntingforum.com logo
Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
RK20, Jdg1, MathGeek, Ruth Bower, Bolo
67502 Registered Users
Top Posters(All Time)
dogcatcher 104,298
bill oxner 74,860
stxranchman 56,727
SnakeWrangler 54,073
RKHarm24 44,585
rifleman 44,452
BMD 41,091
Gravytrain 40,888
Facebook
Forum Statistics
Forums45
Topics589,064
Posts11,100,818
Members82,502
Most Online19,184
Feb 5th, 2020
Print Thread
Need help #6007948 11/03/15 11:49 AM
Joined: Oct 2014
Posts: 9
B
Bullock10 Offline OP
Green Horn
OP Offline
Green Horn
B
Joined: Oct 2014
Posts: 9
Having a pig problem and need to relocate my ground blind what do yall do when moving this late? Is it okay? I will be hunting a big oak thicket just need help on how to set up brush it in what do yall do? I will be bow hunting also if that changes anything thank you.

Re: Need help [Re: Bullock10] #6007960 11/03/15 12:10 PM
Joined: Nov 2014
Posts: 1,177
D
DH3 Offline
Pro Tracker
Offline
Pro Tracker
D
Joined: Nov 2014
Posts: 1,177
Ask yourself this question: What will happen if I do NOT move the ground blind? The answer should be obvious...MOVE IT! taz


Old age and treachery beats youth and stupid every time!
Re: Need help [Re: DH3] #6007975 11/03/15 12:26 PM
Joined: Aug 2008
Posts: 7,787
D
Deerhunter61 Offline
THF Trophy Hunter
Offline
THF Trophy Hunter
D
Joined: Aug 2008
Posts: 7,787
Originally Posted By: DH3
Ask yourself this question: What will happen if I do NOT move the ground blind? The answer should be obvious...MOVE IT! taz


Yep...perhaps move it and let them get used to for a week or two before you hunt it.

Re: Need help [Re: Bullock10] #6009155 11/03/15 10:54 PM
Joined: Dec 2012
Posts: 197
T
TravisP Offline
Woodsman
Offline
Woodsman
T
Joined: Dec 2012
Posts: 197
Yup. Get it out of there. I actually just put a new update blind where I've been hunting. More room, missed out on a spike yesterday because I had no room to turn inside the blind without rubbing my arms. I pulled the old one out and dropped the new one in the same spot. Let's see how they take it. Lol


Hunting in magnolia would be better in a gated community.
Re: Need help [Re: Bullock10] #6009174 11/03/15 10:58 PM
Joined: Nov 2012
Posts: 349
L
Las Colinas Hunter Offline
Bird Dog
Offline
Bird Dog
L
Joined: Nov 2012
Posts: 349
I put up a blind the day before and hunted it the next day. I brushed it in pretty well and I saw plenty of deer during the hunt. Desperate measures called for desperate times. Now did I see the shooter during that hunt, nope. Probably would have been best to let is rest but it was a bad set-up initially.

Previous Thread
Index
Next Thread

© 2004-2019 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.3