texashuntingforum.com logo
Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
Bulfitr, Bbquman, DCHLA, Dzhitshard, Collin Valdez
67438 Registered Users
Top Posters(All Time)
dogcatcher 104,242
bill oxner 74,463
stxranchman 56,727
SnakeWrangler 53,955
RKHarm24 44,585
rifleman 44,451
BMD 41,091
Gravytrain 40,771
Facebook
Forum Statistics
Forums45
Topics588,293
Posts11,089,604
Members82,438
Most Online19,184
Feb 5th, 2020
Print Thread
OMG SO GIANT #5961401 10/05/15 04:14 AM
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
I
ImTheReasonDovesMourn Online Content OP
Snarky Mark
OP Online Content
Snarky Mark
I
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
He just freaks me out every time I pull my card.







Originally Posted by KRoyal
Haha yea I polished that thing for hours.
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5961414 10/05/15 04:42 AM
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
C
colt.45 Online Content
THF Celebrity
Online Content
THF Celebrity
C
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
slinger have gun will travel flag



i'm postaddic
Re: OMG SO GIANT [Re: colt.45] #5961417 10/05/15 04:46 AM
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
I
ImTheReasonDovesMourn Online Content OP
Snarky Mark
OP Online Content
Snarky Mark
I
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
Originally Posted By: colt.45
slinger have gun will travel flag


I'm elmer gonna have to aim square off with him rifle but I appreciate cheers The support flag


Originally Posted by KRoyal
Haha yea I polished that thing for hours.
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5961431 10/05/15 05:04 AM
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
C
colt.45 Online Content
THF Celebrity
Online Content
THF Celebrity
C
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
Originally Posted By: ImTheReasonDovesMourn
Originally Posted By: colt.45
slinger have gun will travel flag


I'm elmer gonna have to aim square off with him rifle but I appreciate cheers The support flag


rofl doesn't hurt ta ask... coolpics pretty good size hog for grillen... What kinda rifle ya usen ? cheers safe hunten.... flag

Last edited by colt.45; 10/05/15 05:07 AM.


i'm postaddic
Re: OMG SO GIANT [Re: colt.45] #5961439 10/05/15 05:19 AM
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
I
ImTheReasonDovesMourn Online Content OP
Snarky Mark
OP Online Content
Snarky Mark
I
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
Originally Posted By: colt.45
Originally Posted By: ImTheReasonDovesMourn
Originally Posted By: colt.45
slinger have gun will travel flag


I'm elmer gonna have to aim square off with him rifle but I appreciate cheers The support flag


rofl doesn't hurt ta ask... coolpics pretty good size eeks333 hog for grillen... What kinda rifle ya usen ? cheers safe hunten.... flag


Lmao roflmao Colt. He's a touch bigger cyclo Than the LAST Boar flag I rifle And it weighed over 300

Last edited by ImTheReasonDovesMourn; 10/05/15 05:26 AM.

Originally Posted by KRoyal
Haha yea I polished that thing for hours.
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5961441 10/05/15 05:24 AM
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
I
ImTheReasonDovesMourn Online Content OP
Snarky Mark
OP Online Content
Snarky Mark
I
Joined: Aug 2012
Posts: 3,818
cheerleader and I'm usen moose the old texas Grendel flag


Originally Posted by KRoyal
Haha yea I polished that thing for hours.
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5961695 10/05/15 02:08 PM
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
C
colt.45 Online Content
THF Celebrity
Online Content
THF Celebrity
C
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
i'm a bad influance, you gonna get put on the ignorance list like me... That is good size hog... Have taken few close ta the 300# but its been years... Few years back friend & i were on a hog hunt... Seen hog that size, easy 20yrd shot... He still gives me hard time for not pulling the trigger.. We were over 2miles back in woods & it was a big hog... While he is big enough ta have back packed it out by himself, i was one pulling trigger & just wasn't up ta par... Had back packed a smaller one few days earlier from same general area... Have health problem, & wasn't recuperated.. As pappy once said: hogs-the other wild game ... It helps out land owners... Reason for 24-7-365 season on them... Less presure on deer... It went ta 4 deer county here... & saves ya some money at store, last time got hamburger it was $30.00 for 10#'s... lol, even a middle class, uneducated dude like me can figure that out... Gotta go ta the creek & haul some water, commode stopped up... As pappy once said: doing the best i can with what i got ... Dang Gov. spying on me.. Alian body parts & havent been paying taxes on my 6 figured income... lol some times my mind wonders.... Best wish, safe hunten, &.have a good one... Edit: changed few errors... flag

Last edited by colt.45; 10/05/15 02:19 PM.


i'm postaddic
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5961755 10/05/15 02:49 PM
Joined: Oct 2011
Posts: 2,662
S
SouthWestIron Offline
Veteran Tracker
Offline
Veteran Tracker
S
Joined: Oct 2011
Posts: 2,662
Biggun for sure.

Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5961978 10/05/15 05:14 PM
Joined: Jun 2008
Posts: 6,686
B
bigjoe8565 Online Content
THF Trophy Hunter
Online Content
THF Trophy Hunter
B
Joined: Jun 2008
Posts: 6,686
Be sure to get a weight or measurements when you shoot him and post his weight.

Re: OMG SO GIANT [Re: bigjoe8565] #5961985 10/05/15 05:17 PM
Joined: Dec 2012
Posts: 9,004
S
Simple Searcher Online Content
THF Trophy Hunter
Online Content
THF Trophy Hunter
S
Joined: Dec 2012
Posts: 9,004
Originally Posted By: bigjoe8565
Be sure to get a weight or measurements when you shoot him and post his weight.

Yup, that's a big sucker


[Linked Image]
"Man is still a hunter, still a simple searcher after meat..." Robert C. Ruark
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5962006 10/05/15 05:26 PM
Joined: Sep 2009
Posts: 2,824
Lance Vick Online Content
Veteran Tracker
Online Content
Veteran Tracker
Joined: Sep 2009
Posts: 2,824
Super boar




Get him



Contact Lance@texashuntingland.com
www.easttexasoutdoors.com
www.texashuntingland.com
Deadend Outfitters
903-312-0609 Lance Vick
Fun begins where the road ends,
www.deadendoutfitters.com
www.guideonlakefork.com
www.lakeforkduckhunting.com
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5962203 10/05/15 07:23 PM
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
C
colt.45 Online Content
THF Celebrity
Online Content
THF Celebrity
C
Joined: Mar 2012
Posts: 11,944
Its just a guess... Thinking its gonna be 31-32" from front hoof ta top of its shoulder looking at top pic.... Had 3 jump out of no were at OSBWMA & run to some thick stuff.. Fired a round from 30-30 just before they went in.. Not being to bright, huntsolo decided if push em they would go threw thick stuff & could slow down after in more pen terrain... Brair's, & such had me on hands & knees several times, & duck walk... It hit mudd puddle, layed down, most wounded criitter do this... Could se the hair mark in mud.. Lots of young trees sapplings.. Hogs were runing at shot, hit high.. Their was fresh blood on one sapling after mud hole that was to keys in my pocket, standing next to it... As said in other posts, bout bright as a burnt out light bulb ... food for grillen & chllen... flag



i'm postaddic
Re: OMG SO GIANT [Re: colt.45] #5962606 10/05/15 11:11 PM
Joined: Sep 2012
Posts: 658
M
MoTex Online Content
Tracker
Online Content
Tracker
M
Joined: Sep 2012
Posts: 658
Meet tank!

Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5963124 10/06/15 02:41 AM
Joined: Apr 2007
Posts: 517
B
Brandon82 Offline
Tracker
Offline
Tracker
B
Joined: Apr 2007
Posts: 517
Man I would hate to stumble on him in the dark. That's a big hog.

Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5963165 10/06/15 02:55 AM
Joined: Feb 2015
Posts: 2,188
F
flintknapper Online Content
Veteran Tracker
Online Content
Veteran Tracker
F
Joined: Feb 2015
Posts: 2,188
He's a Brute, no doubt.


Spartans ask not...how many, but where!
Re: OMG SO GIANT [Re: ImTheReasonDovesMourn] #5963296 10/06/15 04:47 AM
Joined: Dec 2011
Posts: 13,297
Ramsey Online Content
Pepe' Le Pew
Online Content
Pepe' Le Pew
Joined: Dec 2011
Posts: 13,297
Trophy


GET A MORTGAGE HERE AND GET A FREE YETI!
Re: OMG SO GIANT [Re: Brandon82] #5964088 10/06/15 06:47 PM
Joined: Nov 2011
Posts: 1,833
D
der Teufel Online Content
Pro Tracker
Online Content
Pro Tracker
D
Joined: Nov 2011
Posts: 1,833
Originally Posted By: Brandon82
Man I would hate to stumble on him in the dark. That's a big hog.


Yep.

My hunting buddy and I have a running joke along the lines of We only hunt hogs if we have a significant advantage, and should the hogs ever acquire firearms, learn to use them, and start shooting back we'll find something else to do! I suppose the reverse corollary to that is if we find ourselves in a situation where we DON'T have firearms and meet up with a hog like the one in your photo, We'll find someplace else to be until we can come back with a rifle in our hands.


You can never have too much ammo unless you're swimming.
Previous Thread
Index
Next Thread

© 2004-2019 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.3