Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
5P Outfitters, Marshall11, Gsphunter12, Elizzzabeth19, bigdog10610
63065 Registered Users
Top Posters
dogcatcher 84340
stxranchman 52093
RWH24 44568
rifleman 44320
BOBO the Clown 43040
bill oxner 42709
BMD 40628
Big Orn 37484
txshntr 35001
SnakeWrangler 31637
facebook
Forum Stats
63065 Members
46 Forums
443364 Topics
6107677 Posts

Max Online: 16728 @ 03/25/12 08:51 AM
Page 1 of 3 1 2 3 >
Topic Options
#6104063 - 12/27/15 11:30 AM Had a present in the trap this AM!
GimmeABuck Offline
Tracker

Registered: 11/07/15
Posts: 829
Got a little pig in the trap yesterday and a pretty decent sized sow this morning. Double tap with .45 was the cure after the 223 passed right thru and didn't finish the job eek This is the biggest pig I've killed- the big boar remains at large.



My absolute favorite pass time... nothing more relaxing to me than cleaning game. I think this photo shows her size pretty well.. maybe not big by some standards but she is to me!

_________________________

Top
#6104066 - 12/27/15 11:37 AM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
dlrz71 Online   content
THF Trophy Hunter

Registered: 10/16/07
Posts: 9594
Loc: Arlington, Tx/Coke Cnty
Awesome job up

Top
#6104068 - 12/27/15 11:38 AM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
4Weight Online   content
Veteran Tracker

Registered: 11/09/11
Posts: 3076
Loc: Tarrant Cty
Damn cool pic of you with that .45. That is screen saver material girl !!

Nice job.
_________________________
www.aztecanglers.com
San Juan River NM FlyFishing

Top
#6104071 - 12/27/15 11:40 AM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
Dalee7892 Online   content
Pro Tracker

Registered: 05/04/15
Posts: 1877
Loc: Denton County
Enjoy your pass time, a lot of persons don't enjoy a pass time. Great to see a good harvest, enjoy the meat.
Great looking pig.

Top
#6104078 - 12/27/15 11:42 AM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
Dalee7892 Online   content
Pro Tracker

Registered: 05/04/15
Posts: 1877
Loc: Denton County
Dang, she's married. I was going to ask if she had a truck and boat ? Lol

Top
#6104083 - 12/27/15 11:44 AM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: Dalee7892]
Stompy Online   content
Extreme Tracker

Registered: 06/13/10
Posts: 4786
Loc: Breckenridge Tx
Originally Posted By: Dalee7892
Dang, she's married. I was going to ask if she had a truck and boat ? Lol


roflmao
_________________________
www.jaranchhunting.com
Cabin Rentals on the ranch for Hubbard Creek Lake

Top
#6104122 - 12/27/15 12:12 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: 4Weight]
bucksnbass357 Online   content
THF Trophy Hunter

Registered: 12/20/09
Posts: 7743
Loc: Grapevine, TX USA
Originally Posted By: 4Weight
Damn cool pic of you with that .45. That is screen saver material girl !!

Nice job.


up up

Top
#6104125 - 12/27/15 12:13 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
stxranchman Offline
Obie Juan Kenobi

Registered: 08/04/10
Posts: 52093
cheers
_________________________


Top
#6104133 - 12/27/15 12:21 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
GimmeABuck Offline
Tracker

Registered: 11/07/15
Posts: 829
Thanks y'all! I'm pretty excited about it. Gonna make a roast out of the backstraps tomorrow!

Everyone in the family sort of laughs that I enjoy gutting and skinning, I guess some people consider it the worst part. I happily clean all the game! Different strokes for different folks I guess.
_________________________

Top
#6104178 - 12/27/15 12:56 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
bigjoe8565 Offline
Extreme Tracker

Registered: 06/30/08
Posts: 4957
Loc: Mesquite, Tx
Congrats!

Top
#6104235 - 12/27/15 01:30 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
dogcatcher Online   content
THF Celebrity

Registered: 07/17/06
Posts: 84340
Loc: Abilene or on the road...
cheers
_________________________
Combat Infantryman, the ultimate hunter where the prey shoots back.
_______"Illegitimus non carborundum est"________

_______ Old style calls for today's outdoorsman________



Top
#6104269 - 12/27/15 01:44 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: stxranchman]
Deerhunter61 Online   content
THF Trophy Hunter

Registered: 08/27/08
Posts: 7486
Loc: DFW
Originally Posted By: bucksnbass357
Originally Posted By: 4Weight
Damn cool pic of you with that .45. That is screen saver material girl !!

Nice job.


up up
Originally Posted By: stxranchman
cheers

Top
#6104289 - 12/27/15 01:50 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: GimmeABuck]
Creekrunner Online   content
THF Trophy Hunter

Registered: 10/19/12
Posts: 9431
Loc: Bexar/Gillespie, hunt Terrell
Congratulations. Great pictures.
_________________________
...and have dominion over the fish of the sea, and over the fowl of the air, and over every living thing that moveth upon the earth. Gen. 1:28

Top
#6104339 - 12/27/15 02:12 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: Creekrunner]
jshouse Offline
THF Trophy Hunter

Registered: 01/24/10
Posts: 6358
Loc: Rockwall
Originally Posted By: Creekrunner
Congratulations. Great pictures.
_________________________
Originally Posted By: cameron00
If I send my neighbors a text and ask them to give me feedback on my lawn and plant rye into a giant dong pattern, I'm probably going to get some less than positive feedback. Same goes here.

Top
#6104360 - 12/27/15 02:26 PM Re: Had a present in the trap this AM! [Re: Stompy]
Mr. T. Online   content
Veteran Tracker

Registered: 11/05/14
Posts: 2130
Loc: Hunt in Cass County, live in T...
Originally Posted By: Stompy
Originally Posted By: Dalee7892
Dang, she's married. I was going to ask if she had a truck and boat ? Lol


roflmao


Forget about the truck and boat....she's got a 45...the line starts behind me for those waiting for her to be single again.
_________________________
Ski cabin rental in Pagosa Springs.
www.pagosaspringscabin.com

Top
Page 1 of 3 1 2 3 >



© 2004-2016 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide