Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
cdes, bxrchk, Big Puma, Horbach Outdoors, Cert. Weigh Master
60502 Registered Users
Top Posters
dogcatcher 77598
stxranchman 52092
RWH24 44568
rifleman 43790
BOBO the Clown 41127
BMD 40539
Big Orn 37484
txshntr 33685
bill oxner 32705
sig226fan (Rguns.com) 30585
facebook
Forum Stats
60502 Members
45 Forums
476393 Topics
6249577 Posts

Max Online: 16728 @ 03/25/12 08:51 AM
Page 1 of 2 1 2 >
Topic Options
#5914640 - 09/05/15 06:43 PM Best dove opener yet!!
Txcatman1 Offline
Tracker

Registered: 10/02/13
Posts: 802
Loc: S texas
Usually always have great dove openers but this years gonna be hard to beat. Had 144 doves today with over 100 ringnecks with 3 guns. Could've hit 200 but it was pretty dang hot and we were runnin out of room to put em. Done cleaning em showered by 6 o'clock, hard to beat that. Hope you guys are whackin em too, south texas at it's finest boys!

_________________________
Texas fur and skull buyer
Greg Novak
Gnovakswa@gmail.com
361-793-6706

Top
#5914661 - 09/05/15 07:16 PM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
d.g.ruff Offline
THF Trophy Hunter

Registered: 08/11/06
Posts: 7425
Loc: Pottsboro Tx.
Nice mess of birds!
_________________________
Mmmm Hmmm

Top
#5914801 - 09/05/15 09:37 PM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
texashelms Offline
Tracker

Registered: 03/01/08
Posts: 517
Loc: Texas
WOW now that's a NO FLY ZONE!!

Do i also see a pigeon?

Top
#5914881 - 09/05/15 10:50 PM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
Txcatman1 Offline
Tracker

Registered: 10/02/13
Posts: 802
Loc: S texas
Lol yah there's one in there, as long as they are grain birds then there good, taste little more like liver but you mix em with everything else there good. I got into em one day pretty good and shot about 15 pigeons and saved em all seperate and pulled em out one day and cooked only pigeon batch and didn't tell anyone and everyone thought they were great lol funny
_________________________
Texas fur and skull buyer
Greg Novak
Gnovakswa@gmail.com
361-793-6706

Top
#5914890 - 09/05/15 11:01 PM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
kry226 Online   content


Registered: 01/11/09
Posts: 4784
Loc: Germany
Man, that's a lot of work. Congrats. cheers
_________________________

Top
#5914945 - 09/06/15 12:29 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
dkershen Online   content


Registered: 05/14/09
Posts: 15184
Loc: Denton/Argyle
Man. Great day for sure!
_________________________

To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
www.NewHopeEquine.com

Top
#5915000 - 09/06/15 06:46 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
Pitchfork Predator Offline
THF Celebrity

Registered: 01/25/13
Posts: 10873
Loc: Murphy, TX Dickens county
Congrats and well done Greg. up
_________________________
Marc C. Helfrich
Retirement Planner

www.insured-wealth.com
469-323-8920

Top
#5915009 - 09/06/15 06:59 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
texashelms Offline
Tracker

Registered: 03/01/08
Posts: 517
Loc: Texas
Years ago me and my buddy shot a hole group of racing pigeons during one of our opening day hunts. They were good eating too.

Top
#5915105 - 09/06/15 09:04 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
tex70 Online   content
Tracker

Registered: 11/13/14
Posts: 761
Loc: Georgetown
eeks333 That's impressive!

Top
#5915132 - 09/06/15 09:33 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: kry226]
Western Offline
THF Celebrity

Registered: 04/20/11
Posts: 23592
Loc: Wise County Texas
Originally Posted By: kry226
Man, that's a lot of work. Congrats. cheers


Amen, that's is why I miss so much grin Great haul!
_________________________
Friends don't let Friends drink and post.......

The first 5 day's after the weekend, are the hardest....

Dennis


Top
#5915145 - 09/06/15 09:44 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
SniperRAB Online   content
GRAMPS!!!

Registered: 03/26/12
Posts: 21182
Loc: Nurturing Biosphere Mothership
Outstanding ...I dig those Rings, Freebies!! Great Shooting
_________________________

Top
#5915194 - 09/06/15 10:22 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
UNKDelts Offline
Bird Dog

Registered: 01/26/11
Posts: 380
Great haul! If it flies, it dies.

Top
#5915259 - 09/06/15 11:28 AM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
chital_shikari Offline
Minor in training

Registered: 08/03/11
Posts: 11397
Loc: Katy, TX
That's a great shoot right there. up
_________________________

Top
#5915477 - 09/06/15 02:41 PM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
Stub Offline
THF Celebrity

Registered: 04/27/05
Posts: 12438
Dang thats a haul, congrats cheers
_________________________
This nation will remain the land of the free only so long as it is the home of the brave. ~Elmer Davis






Top
#5916154 - 09/06/15 11:20 PM Re: Best dove opener yet!! [Re: Txcatman1]
Txcatman1 Offline
Tracker

Registered: 10/02/13
Posts: 802
Loc: S texas
Thanks y'all, had to work today but my pops is comin down next weekend so we should do it to em again next Saturday, stay tuned lol
_________________________
Texas fur and skull buyer
Greg Novak
Gnovakswa@gmail.com
361-793-6706

Top
Page 1 of 2 1 2 >



© 2004-2016 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide