Main Menu
Advertisement
Affiliates
Advertisement
Newest Members
tsutton, Atl89, Gettnbirdy, PunchDrunk-Casting, Ben2014
61425 Registered Users
Top Posters
dogcatcher 80260
stxranchman 52092
RWH24 44568
rifleman 44011
BOBO the Clown 41730
BMD 40584
Big Orn 37484
bill oxner 36182
txshntr 34179
sig226fan (Rguns.com) 31063
facebook
Forum Stats
61425 Members
46 Forums
421298 Topics
5816928 Posts

Max Online: 16728 @ 03/25/12 08:51 AM
Topic Options
#5690767 - 04/08/15 06:05 PM SOLD! S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE!
Jigo23 Online   content
Bird Dog

Registered: 02/20/12
Posts: 489
Loc: Royse City, TX
FS/FT S&W 1911 E-Series .45 ACP 5" Stainless w/beautiful wood grips, 2-Factory 8rd mags in factory hardcase and all documentation. Will throw in a Wilson Combat Mag and a 50rd box of range ammo. $725. Like New-Excellent Condition! Was disassembled for cleaning, Reassembled, 1 range trip. Fired 1 Box of FMJ range ammo through it and 3 mags of various defensive loads. Everything fed and fired flawlesslly! Cleaned it thoroughly then kept in safe. Other than one small "Idiot Mark" (me being the idiot) underneath the safety lever (see pic) it looks brand new. Definitely a sweet shooting and beautiful 1911! NEED a few new toys though so unfortunately a few things gotta find a new home to make some room :-) Will also be listing an ACOG 4x scope w/RMR so heads up PM, Call/Text Jim at 817-909-3686 CASH IS KING! FTF and price is firm. Possible trades/partial trades: NICE New/Like new 1-6x24FFP Illum. Scope, 12ga 3 or 3 1/2" w/24" barrel Semi-Auto Turkey/Coyote shotgun, Larue Offset 30mm Picatinny scope mount w/dual QD levers. New XDm Compact .45, that's about it for today. Thanks for lookin' :-)







Edited by Jigo23 (04/09/15 06:32 PM)
_________________________
If you wanna run with the big dogs, you gotta get off the porch!

Top
#5690778 - 04/08/15 06:16 PM Re: LNIB S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE! [Re: Jigo23]
tth_40 Online   content
THF Celebrity

Registered: 04/05/10
Posts: 13873
Loc: North Texas.
Did I miss the price?
_________________________
Originally Posted By: theserxtremedays
Never underestimate the power of stupid people in large numbers

Top
#5690800 - 04/08/15 06:30 PM Re: LNIB S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE! [Re: Jigo23]
off-roadingtoy Offline


Registered: 04/17/09
Posts: 3735
Loc: Poetry/Dallas
I didn't see any prices either. ?????
_________________________

Top
#5690832 - 04/08/15 06:45 PM Re: LNIB S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE! [Re: Jigo23]
Jigo23 Online   content
Bird Dog

Registered: 02/20/12
Posts: 489
Loc: Royse City, TX
DANG! Sorry Yall! $725
_________________________
If you wanna run with the big dogs, you gotta get off the porch!

Top
#5692740 - 04/09/15 06:32 PM Re: LNIB S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE! [Re: Jigo23]
Jigo23 Online   content
Bird Dog

Registered: 02/20/12
Posts: 489
Loc: Royse City, TX
SOLD Plz Delete
_________________________
If you wanna run with the big dogs, you gotta get off the porch!

Top
#5692755 - 04/09/15 06:41 PM Re: LNIB S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE! [Re: Jigo23]
Squatch Online   content
Tracker

Registered: 09/21/08
Posts: 786
Loc: Clarksville TX.
Good!!! I was trying to refrain!!!
_________________________

Top
#5692835 - 04/09/15 07:32 PM Re: LNIB S&W 1911 E-Series 5" Stainless .45 w/3-mags, hardcase, & anmo..NICE! [Re: Jigo23]
tx yetti Offline
Pro Tracker

Registered: 05/09/10
Posts: 1783
Loc: ft worth
Wow. That was a deal. I second if it falls through

Top



© 2004-2016 OUTDOOR SITES NETWORK all rights reserved USA and Worldwide